Garantia produselor

Prezenta garanție se încheie între SC iToT Piesaria SRL, denumit în continuare Furnizor și cumpărător, denumit în continuare Client.

1. Definiție

Prin garanție se înțelege obligativitatea Furnizorului de a întreprinde activități de soluționare a problemelor care ar putea să apară după achiziționarea produselor de către Client, limitându-se doar la defectele de fabricație. Aceasta este acordată pe o perioadă de 3 luni de la data cumpărării, iar produsele care beneficiază de garanție sunt toate piesele interne și subansamblurile afișate pe site-ul www.piesaria.ro. Produsele electronice/stand-alone care funcționează fără ajutor; de exemplu instrumente electronice de service sau consumabile au garanție de 3 luni și certificare de conformitate de 24 luni conform legislației în vigoare.

Orice înlăturare a foliilor și/sau sigiliilor Furnizorului atrage după sine anularea garanției produsului respectiv.

2. Condiții de acordare a garanției

a. Garanția se acordă în anumite circumstanțe: Produsul defect este înlocuit doar dacă, prin montajul propriu-zis, acesta nu a fost alterat fizic și/sau mecanic. Se recomandă temeinic testarea acestuia înainte de montaj!

b. Piesele și subansamblurile prezente pe site nu vin însoțite de instrucțiuni de montaj și sunt destinate doar persoanelor autorizate, companiilor cu activități de service reparații electronice, prin urmare, Clientului îi revine obligația de a se adresa unui service competent pentru montarea piesei respective.

Exemplu: Clientul nu testează produsul înainte de montaj și drept urmare, apar diverse probleme, cum ar fi cele de afișare, funcționalitate, încărcare, s.a.m.d, activitatea desfășurată fiind una de asamblare defectuoasă.

Ca urmare a exemplului de mai sus, garanția respectivului produs nu intră în sarcina Furnizorului, iar acesta își rezervă dreptul de a refuza RMA sau de a înlocui produsul, de a ramburs total sau parțial suma aferentă acestuia. Totodată, Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza orice comandă a respectivului Client, deoarece se pleacă de la premisa că situația propriu-zisă se va repeta.

Se recomandă temeinic testarea produsului înainte de montaj chiar și acolo unde noi specificăm faptul ca produsele au fost testate înainte de comercializare!

Cerințe:

  • Produsul va fi testat la un centru de reparații autorizat (adică de o companie legală) și se va solicita dovada acestei activități pentru acordarea garanției în cazul în care se cere înlocuirea produsului;
  • Dovada menționată se prezintă sub forma unui BON DE SERVICE sau CERTIFICAT (deviz) DE CONSTATARE, având ștampila oficială a service-ului.

În caz contrar, produsele nu vor beneficia de garanție, datorită faptelor prezentate în art. 2, litera b.

Important: Termenul de reparare a produselor pe garanție este de 14 zile lucrătoare!

3. Cazuri în care nu se acordă GARANȚIA

Nu fac obiectul garanției produsele care:

  • prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., crăpate, lipite pe suprafața electronică;
  • au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate;
  • au fost utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.).

Alte cazuri: setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.

Ex.: Un Display se montează fără ca nicio sursă de curent să fie conectată anterior montării, evitând astfel arderea Display-ului. Acesta este un caz de refuz de garanție.

4. Returnare produse / RMA

Produsele care înainte de montaj sunt defecte sau suspectate de a fi funcționale parțial și care încă au foliile și/sau sigiliile de protecție împotriva fraudei atașate de către Furnizor, beneficiază de un retur gratuit către sediu și de o înlocuire în cel mai scurt timp posibil, în funcție de stocul disponibil.

Furnizorul poate decide dacă produsul se înlocuiește sau se returnează total sau parțial suma de bani plătită (prin cont bancar), în funcție de respectivul defect.

Produsul se va testa la sediul Furnizorului pentru defecte de fabricație și/sau umane, ca urmare a testului efectuat de Client.

5. Identificarea produselor

Toate produsele achiziționate de pe site-ul Furnizorului sunt și vor fi identificate întotdeauna printr-o siglă și/sau sigiliu personal al acestuia, iar ștergerea sau ruperea acestora atrage după sine nulitatea garanției.

Orice reclamație se poate face pe cale amiabilă în secțiunea de Contact

Orice reclamație pe care Clientul dorește să o facă instituțiilor guvernamentale poate fi facută pe site-ul ANPC sau platforma SOL.

Mai multe informatii puteți regăsi pe pagina de Termeni și Condiții.