Pahar gradat blender Philips Avance Collection, CP9097 original
Poți solicita mai jos postarea produsului în SEAP.
announcement Nu este exact produsul dorit? Solicită un altul prin acest formular. Detalii
local_shipping Livrare oriunde în România.
credit_card Poti plati prin card bancar
local_phone Comanda telefonic la 0768 59 00 84
Pahar gradat blender Philips Avance Collection, CP9097 original
Pahar gradat blender Philips Avance Collection, CP9097 original
Compatibilitate:
- Se potriveşte tipurilor de produs:
-
-
HR2093
-
HR2095
-
HR2096
-
- Se potriveşte cu tipul de produs
-
-
HR2097
-
HR2195
-
HR2196
-
- Calitate produs
- Original
- Compatibil cu
- PHILIPS Avance Collection
- Tip produs
- Pahar gradat
Contact form is not available
Livrare
Timpul de livrare se situeaza intre 1-5 zile lucratoare de la data primirii comenzii pentru cele plasate pana in orele 18:00 ale zilei curente (Luni - Vineri). Regula se aplica doar produselor aflate in stoc, cu status Stoc Redus sau In stoc.
Produsele ce au status La Comanda (In depozit), au un termen de livrare de 3-30 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselor in stocul Furnizorilor la momentul comenzii. Mai multe detalii in pagina Livrarea Produselor sau Termeni si Conditii.
Livrarea se face oriunde in Romania, in aria de acoperire Fan Courier/DPD sau in punctele de livrare Fan Courier acolo unde sunt km suplimentari.
Cost de livrare fix 23 lei oriunde in Romania prin Fan Courier/DPD si 36 lei prin GLS Romania.
Livrare gratuita peste 500 lei tva inclus la produse ce nu sunt voluminoase si nu au greutate semnificativa. Cosul de cumparaturi va permite automat introducerea unui voucher pentru transport gratuit in cazul in care comanda este eligibila.
Produse voluminoase
Produsele din categoriile Cuva, Placi ceramice, Filtre purificator aer, Carafe/Vase sticla pentru blender/espressor, Bol, etc. (lista nu se limiteaza doar la aceste produse), au un cost de transport de 25 lei tva inclus pentru pana la 3 kg. Dupa valoarea de 3 kg, transportul va costa 30 lei. Nu exista notiunea de transport gratuit pentru produsele din aceasta categorie.
Politica de retur
Se pot returna toate produsele care sunt sigilate, noi, intacte, nealterate mecanic si/sau tehnic in termen de 14 zile lucratoare de la data receptiei produsului.
Clientii ce au platit prin card bancar li se va aloca implicit suma platita pe acelasi card bancar, clientii ce au platit ramburs vor primi contravaloarea intr-un cont bancar - in termen de maximum 14 zile de la data receptiei produsului de catre noi.
Puteti citi toate conditiile, politica GDPR, cookie, s.a.m.d., accesand pagina de Termeni si Conditii.
Da! Produsele comercializate de catre noi si prin prisma fabricatiei dispozitivelor, acestea nu se pot monta de catre un utilizator obisnuit fara cunostinte temeinice despre procesul de reparatie, astfel ca sunteti obligat sa il montati intr-un centru de reparatii autorizat (o companie ce repara in regim legal astfel de dispozitive). Nu! Nu sunteti obligati. Puteti monta intr-un oarecare centru de reparatii atata timp cat va elibereaza un bon fiscal si un deviz de reparatii. Nu! Din pacate, garantia este valida doar daca acel centru de reparatii va poate acorda un bon fiscal cu stampila lui sau un deviz de reparatii, din nou, cu stampila societatii. Daca apare in stoc, atunci colegii nostri vor expedia de indata comanda dumnevoastra! O sa primiti un email si/sau sms cu numarul de urmarire a coletului si cu ce companie de curierat a fost expediat. Poti verifica din nou cuvintele folosite pentru a cauta si poti sa restrangi. Poti cauta ca de exemplu "acumulator samsung s8". Nu trebuie sa folosesti toata denumirea produsului, iar daca nici atunci nu ai gasit ceea ce cautai, in josul paginii vei gasi un buton intitulat "Solicitare piesa" prin care noi iti vom cere niste date sa putem identifica produsul de care tu ai nevoie! Produsele comercializate de catre ITOT PIESARIA SRL respecta standardele impuse de catre producatori si sunt specificate astfel: Calitatea produselor este specificata pe pagina fiecarui produs in parte in sectiunea "Calitate produs".Vreau sa cumpar un produs, am nevoie de ajutor la montaj?
Trebuie sa montez doar in reprezentanta marcii?
Daca nu il montez acolo, mai am garantie?
Ok, am comandat, acum ce fac?
Caut un produs... dar nu il gasesc pe site!
Ce inseamna calitatea produsului?
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@